«Տիգրան Գորշ (Տիգրան Գրիգորյան)»–ի խմբագրումների տարբերություն
Տող 1. | Տող 1. | ||
− | [[Պատկեր:TIGRAN_GORSH.jpg]]{{Հեղինակ | + | [[Պատկեր:TIGRAN_GORSH.jpg]] |
+ | |||
+ | |||
+ | ''Իմաստասեր, իրավաբան (փաստաբան), փիլիսոփայական կոնցեպցիան՝ բարձրագույն ԵՍ-ի ինքնաճանաչում - ինքնարարում (մարդն անցումային գոյաձև է)։'' | ||
+ | |||
+ | ''Հեղինակի խոսքը, գրական ոճը, որը հաճախ դուրս է համակարգված մտածողությունից, ընթերցողին տալիս է մտածելու և ինքնաբացահայտվելու յուրօրինակ ազատություն։ Ըստ ոճի և փիլիսոփայական կոնցեպցիայի՝ նրան հաճախ համեմատում են գերմանացի փիլիսոփա Ֆրիդրիխ Նիցշեի հետ և, իրավամբ, որպես սոցիալական, բարոյական և այլ նախապաշարումներից զերծ «ուժեղ անհատականության» ինքնակայացման տեսություն, Գորշի փիլիսոփայությունը կարող է համարվել «նիցշեականություն», թեպետ փիլիսոփայության գիտակներն ու խորաթափանց ընթերցողները չեն կարող չնկատել էական տարբերությունը, որը կառուցվում է ինքնարարման գաղափարի առանցքի շուրջ։ Միաժամանակ, հեղինակն առաջ է քաշում «մտքի զրոյականացման», «բարձրագույն Ես-ի» և բազմաթիվ այլ գաղափարներ, որոնք, այլից զատ, տալիս են աշխարհայացքների վերանայման ազդակներ։ Հայ փիլիսոփայական մտքի համատեքստում նրա փիլիսոփայությունն աննախադեպ է և կարող է մեծ ավանդ ունենալ դրա հետագա զարգացման մեջ։'' | ||
+ | |||
+ | ''Տիգրան Գորշի ստեղծագործություններն առկա են Հայաստանի, Արցախի և այլ երկրների գրադարաններում և ուսումնական հաստատություններում։'' | ||
+ | {{Հեղինակ | ||
|լրիվ անուն = Տիգրան Գորշ (Տիգրան Ս. Գրիգորյան) | |լրիվ անուն = Տիգրան Գորշ (Տիգրան Ս. Գրիգորյան) | ||
|դասակարգում = Տիգրան Գորշ | |դասակարգում = Տիգրան Գորշ |
16:17, 1 Փետրվարի 2021-ի տարբերակ
Իմաստասեր, իրավաբան (փաստաբան), փիլիսոփայական կոնցեպցիան՝ բարձրագույն ԵՍ-ի ինքնաճանաչում - ինքնարարում (մարդն անցումային գոյաձև է)։
Հեղինակի խոսքը, գրական ոճը, որը հաճախ դուրս է համակարգված մտածողությունից, ընթերցողին տալիս է մտածելու և ինքնաբացահայտվելու յուրօրինակ ազատություն։ Ըստ ոճի և փիլիսոփայական կոնցեպցիայի՝ նրան հաճախ համեմատում են գերմանացի փիլիսոփա Ֆրիդրիխ Նիցշեի հետ և, իրավամբ, որպես սոցիալական, բարոյական և այլ նախապաշարումներից զերծ «ուժեղ անհատականության» ինքնակայացման տեսություն, Գորշի փիլիսոփայությունը կարող է համարվել «նիցշեականություն», թեպետ փիլիսոփայության գիտակներն ու խորաթափանց ընթերցողները չեն կարող չնկատել էական տարբերությունը, որը կառուցվում է ինքնարարման գաղափարի առանցքի շուրջ։ Միաժամանակ, հեղինակն առաջ է քաշում «մտքի զրոյականացման», «բարձրագույն Ես-ի» և բազմաթիվ այլ գաղափարներ, որոնք, այլից զատ, տալիս են աշխարհայացքների վերանայման ազդակներ։ Հայ փիլիսոփայական մտքի համատեքստում նրա փիլիսոփայությունն աննախադեպ է և կարող է մեծ ավանդ ունենալ դրա հետագա զարգացման մեջ։
Տիգրան Գորշի ստեղծագործություններն առկա են Հայաստանի, Արցախի և այլ երկրների գրադարաններում և ուսումնական հաստատություններում։