Changes
<b>Առաջին գործողություն</b>
<b>Նախաբանի նման մի բան</b>
Բեմի մեջտեղում ― երկար բարձր, կանաչ կտորով ծածկված սեղան։ Սեղանի մոտ՝ բարձր մեջքով բազկաթոռ։ Եվս երեք փոքրիկ սեղանիկներ աթոռներով․ մեկը՝ մեծ սեղանի առջև նախաբեմում, երկուսը կողքերին։ Բեմի խորքում ― Ֆեմիդայի արձանը։ Ձախ աչքը փակ է, կապած է կտորով, աջը՝ բաց, մի ձեռքում ոստիկանական մահակ, մյուսում՝ կշեռք։ Նժարներից մեկը կախված է կտրված շղթայից, մյուսը՝ ընդհանրապես չկա։ Ֆեմիդայից ձախ ― վանդակ, վանդակում՝ մեղադրյալների նստարանը։ Բեմի վերին մասում՝ առայժմ մեզ անծանոթ մարդկանց դիմանկարներ։ Բեմի բանվորները, շտապելով ուղղում են արդեն համարյա դասավորված կահույքը և ուշադրություն չեն դարձնում քահանայի վրա, որը ման է գալիս իրենց հետևից դույլիկով և ցանիչով։ Ընկղմում է ցանիչը դույլիկի մեջ, հետո ցանում բոլոր առարկաներին, համարյա անլսելի մրթմրթում համապատասխան բառեր։
Բարդ (դադարում է երգելը)։ Չէ, սա անհնարին է։ (լռելուց հետո)։ Չեմ հասկանում, այս ամենն ինչի՞ համար է։ (Նմանակում է շչակի ոռնոցը)։ Ո՜ւ֊ո՜ւ֊ո՜ւ։ Նախկինները այսպիսի ուուներ չէին անում։ Իսկ սրանք, դուք հիշում եք, երբ դեռ ճամփին էին, երբ դեռ պայքարում էին իշխանության համար, խոսք էին տվել, որ իրենց ժամանակ ոչ մի ուո՜ւ այլևս չի լինի։ Նայեցեք մեզ վրա, ասում էին նրանք, մենք հասարակ մարդիկ ենք, ըստ էության՝ մենք այնպիսին ենք ինչպիսին դուք եք, մենք ժողովրդի մասնիկն ենք, հագնում ենք էժանագին կոշիկներ, մաշված ջինսեր, երթևեկում ենք ավտոբուսներով և մետրոյով։ Իսկ հիմա տեսնում ենք նույն բանը։ Ոչ, ես ոչ քննադատողներից եմ և ոչ էլ պայքարողներից։ Եթե ուզում եք իմանալ, ես ընդհանրապես դեմ եմ ամեն մի պայքարի։ Որովհետև միևնույն է անիմաստ է։ Կպայքարենք, մահակներով կստանանք գլխներիս, կնստենք, մինչև որ չփոխարինենք սրանց ուրիշներով, նրանցով՝ որոնց մեզ հետ խփում էին մահակներով։ Բայց նրանք կնստեն իրենց լիմուզինները և նորից կսուրան մեր կողքով․ ո՜ւ֊ո՜ւ֊ո՜ւ։ Իսկ մենք ոտքով կքայլենք և նորից կծեծվենք նույն մահակներով։
Մինչ այդ շչակի ձայնը, ավելի ճիշտ բազմաթիվ շչակների, աղետալիորեն ուժգնանում է։ Լույսը դահլիճում և բեմի վրա հանգչում է։ Շչակների ձայնը խառնվում է արագ սլացող մեքենաների անիվների շրշյունին։ Բեմով աջից ձախ արագ անցնում են կարմրա֊կապուտ թարթող լույսերը, ստեղծելով տպավորություն, որ մեքենաների շարանը հատում է բեմը։ Հանկարծ լույսերը մարում են, չքանում են բոլոր ձայները։ Մի քանի վայրկյան դահլիճում և բեմում խոր մթություն և լռություն է տիրում։ Հետո բռնկվում է լույսը, և միաժամանակ բեմում, բոլոր անցումներում և դռների մոտ հայտնվում են ինքնաձիգով մարդիկ։
Մեղադրող։ Իսկ առայժմ, ահա։ Միշտ սխրանքի պատրաստ հասարակ ռուս մարդ, սերժանտ Գորելկին։
Գորելկինը և Յուրչենկոն մեջքի ետևը ոլորած ձեռքերով Պոդոպլեկինին հասցնում են բեմ և միանգամից սկսում են խուզարկել։ Քաշքշելով հանում են պիջակը, շուռ տալիս գրպանները, պատռում աստառը։ Շուռ են տալիս շալվարի գրպանները, հանում են գոտին, կտրում կոճակները։ Հանում են կոշիկները, նրանցից դուրս քաշում թելերը։
<b>Տեսարան վեցերորդ</b>
<b>Պատկեր իններորդ</b>
<b>Տեսարան տասներորդ</b>
<b>Տեսարան տասնմեկերորդ</b>
<b>Տերսարան տասներկուերորդ</b>
<b>Տեսարան տասներեքերորդ</b>